tisdag 23 december 2008

What a day for a daydream

God morgon!
Vilken sjuk natt jag har haft. Jag drömde om en på skolan som går bygg. Jag, Madde och Anna Maja skulle vara med i deras klass av någon anledning, men dom var jättetaskiga mot oss. Det vara nog bara för att vi var så mycket smartare än dom. Men det fanns en som var snäll. Han hade världens finaste ögon. Och han var jätteglad att se mig, varje gång vi sprang på varandra i korridoren. Ok, kan nog hända att jag hängde ganska mycket utanför bygg. Men, hallå, hur skulle man annars få se honom? Bygg är ju bara i byggkorridorerna. Lite stalker-varning där, tror jag.
Jag vet att det kommer att bli milt pinsamt att se denne pöjk i skolan kan jag ju bara säga.

Idag är det danföredopparedan, och det innebär panikstädning, panikbakning och panikmatlagning. För att inte tala om granen som ska kläs. Men tur är ändå att det finns snö och att det är tre minus. Det är världens finaste dag idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Linnea! Det här nog de bästa hittills, han bor inom räckhåll, han lever fortfarande, och han är inte överdrivet känd! :D

För övrigt så grattar jag för att du postade ditt inlägg precis 10:10 idag :D

Anonym sa...

Vem är det? :D