måndag 22 december 2008

Well I'm looking for a dream on a mean machine

Jag tror att jag har blivit beroende av att blogga.

Idag blir det en kul dag. Jag känner det på mig. Jag ska ju umgås med de roligaste människorna norr om ekvatorn! Liksom, hallå! Kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det. Och nu är det absolut sista chansen att hitta en superfantastiskt bra julklapp till Olle. SISTA CHANSEN! Måtte jag får en uppenbarelse och en halleluja-kör.
Nu ser jag att jag har lite tidspress. Mitt tåg går 10.55 och jag måste gå upp till stationen. Suck. Det är blött för all snön har regnat bort. Mina fötter kommer att bli blöta, och jag hatar att vara blöt om fötterna. Men jag har i alla fall laddat min iPod med ny musik, så jag kan ju alltid gå och tralla lite på den.
Nej nu måste jag ta på mig kläder och blåsa håret. Vi ses!

Puss och kram och nyp i stjärten!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att du tycker vi är så roliga :)du ingår också i vår roligast norr om ekvatorn cirkel!