tisdag 30 december 2008

You can hang out with all the boys

Inlägg nummer 199.

Jag känner mig lycklig.
YMCA är en kul låt.
Jag fick en sådan häftig lust att gå på konsert. Typ Markus Krunegård eller något.
Hungry Eyes är en låt som jag vill ska spelas i mitt huvud när jag träffar Mannen i Mina Drömmar.
Jag är helt säker på att Mannen i Mina Drömmar är Mr Darcy i Stolthet och Fördom.
Jag har ingen stress över att nyår ska bli misslyckat.
Jag vill bli kär i en skidlärare någon gång i mitt liv. Eller en danslärare.
Idag när jag cyklade till stallet så kändes himlen väldigt nära marken.
Jag gillar tomtebloss. Det har jag ärvt av pappa.
Mr Darcy, Mr Darcy, Mr Darcy. I blå långrock, beiga byxor och svarta stövlar.
Jag ska bli något.
Hela världens hunger samlad i mig. Ska vi gå på Pet Sounds Bar någon kväll?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är pet sounds bar? och jaa alla vill vi ha blå rock med svarta stövlar! glömm inte hatten också!

Anonym sa...

Mr Darcy är min. Eller, vi kan få varsin.
Jag vill också bli kär i en danslärare. Jag tror vi får resa någonstans där man kan bli det. Någonstans med snygga danslärare, haha.
Och vad är pet sounds bar? jag vet inte heller det

Anonym sa...

men jag vet vad pet sounds bar är, och krunis ska ut på turne nu i januari och han spelar på cirkus i februari tror jag, så linnea; först krunis-konsert och sen pet sounds? vore L O VE L Y

Anonym sa...

vad e pet sounds bar?