söndag 7 december 2008

Sänk dina vita vingar

Miniångest har jag över plugget som inte blev av. Men seriöst, jag har redan tagit lov. Åtminstone har min hjärna gjort det. Jag har aldrig känt mig så hjärndöd som jag gjort den senaste månaden.
Dock fick jag flashbacks från mina barndomsvintrar när jag och David, drog till Rävhea. Jon och Joel hängde också med och vi åkte pulka och hade det väldans gött kan jag lova. Det började med att jag och Joel fick gå och hämta David och Jon för att det gått väldigt mycket fel. Pinigt!
Det var så mycket snö i backen så att man blir helt killig i benen och bara vill springa runt och hoppa och kasta sig och bli helt dyngsur. Minst fem decimeter. Vi byggde ett jättestort hopp och världens finaste pokémonportal(erhm, vaddå nördigt?!)
och allt finns på bild vill jag lova. Men min USB-kabel är ju som sagt i Falun så de finfina bilderna får vänta litegrann.

Nästa vecka är det pepparkaksbak hos mig, om ni inte hör något annat! Då ska vi baka och umgås och mysa tillsammans allihopa. Låter det gött?
Jag har också beställt ungefär lika mycket snö tills på lördag. Bra va?

Walking in my winter wonderland la la la la

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte töntigt om man gör det på det coola viset. allt låter jätte bra! jag tar med mig en julmust också, det bjuder jag på

Anonym sa...

Det lät inte alltför nördigt med pokémonportal.Faktum är att jag blev väldigt avundsjuk för jag vill med ha en sån. Fast ännu hellre vill jag ha en garderob som går till Narnia. Jag tror jag ska bygga det ;) haha
Vilken dag är pepparkaksbaket? :)

Anonym sa...

Det är bra så att vi kan åka pulka!!