fredag 19 december 2008

My little run-run-run-run-runaway

Gosh. Vilken dag. Först upp tidigt (ok, klockan var väl halv åtta och det är ju typ sovmorgon jämfört med annars men i alla fall...)för att åka till Syrholn och se på julavslutningen. Seriöst, jag får ingen julstämmning om jag inte får åka dit och se på luciatåget och höra lite falsksång och ostämda fioler och klarinetter. Jag behöver det.
Efter den lilla stämningsfulla stunden så åkte familjen Gustafsson till Kupan istället för till Falun. Detta eftersom att vi, som vanligt fastän vi alltid planerar allt så bra in i minsta detalj, led av tidsbrist. Japps. Men tur var det att vi åkte till Kupan för jag hittade finaste julklappslådorna för skamligt lite pengar. Nu är det ju bara själva julklappen som fattas.
Men nu är jag hemma och har lastat ur alla mina grejer från Falun. Shit vad mycket grejer jag har. Hur gick det till? Var kom dom ifrån?

Imorgon ska jag till Stockholm över dagen med pappa och bröderna. Då löser sig mina julklappsproblem ganska fint faktiskt. Tänk vilken tur man kan ha ibland. Nej nu är jag alldeles för hungrig för att skriva något mer. När får man mat på det här plejset egentligen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe hoppas du hittar klapparna, annars jävlar! du hade fina strumpor idag på kupolen föresten, tummen upp!