måndag 22 december 2008

After me, flood. Февраль. Достать чернил и плакать

Åhåååå. Vilken dag! Vi var i Kupan, dårå. Fick tag på allt jag behövde, till och med ett nytt lypsyl (CRAVINGS!). Det var tur det, annars hade jag börjat klättra på väggarna.
Och jag fick en hallelujahkör och ett moment inne på H&M, där jag hittade Olles julklapp. Finally! Den var superperfekt. Ah, jag är så nöjd.
David sprang med oss överallt och översatte allt till engelska. Typ, bestick blev bäjstajk, osv. Bra David! Nu vet vi allt det där som vi inte visste innan.
När vi shoppat till vi droppat så gick vi och satte oss på Wayne's och fikade lite. David var skeptisk till det först, som ni kanske ser på bilden. Men efter att han ätit sin Daimtårta så vart han ganska så nöjder. Anna Maja, eller Majsie som vi nu kallar henne(OBS, mot hennes vilja såklart), var glad hela tiden.



Jag och Madde lekte med min nya pälsmössa. Det är därför vi är så glada.



Sedan lämnade vi Borlänge bakom oss. Jag åkte tillbaka till Skogen, för att göra rekord i att slå in flest julklappar på minst tid, samtidigt som jag uttalar 37 stycken förbannelser över den omedgörliga tejpjäveln. Raketinslagning. Men nu är alla klappar klara.
I alla fall...jag sprang över till Siri och Tova för att byta lite julklappar och jag fick finaste grejerna! Pusskramkärlek till er!
Och fram till nu har jag mest ägnat mig åt godistillverkning.


Jag har dekorerat mina dadlar och gjort "snöbollar". Det ni! Jag tror att det blir succé!
Nej nu tror jag att det är dags att göra ingenting ett tag.

Puss och kram på alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste skicka bilderna som togs idag! :D Det var kul idag som alltid! Tack för denna dag!

Anonym sa...

Roligt roligt roligt :D Fina godisar! Eller som man skulle sagt i the states, Candysar