söndag 1 juni 2008

You're just like crosstown traffic, so hard to get through to you.

Jag är så himla dålig. Jag borde sitta och råplugga geografi, inför provet på onsdag. Det gäller liksom liv och död. Eller ja, MVG eller VG snarare, men sak samma för mig. Men vad har jag gjort hittills idag då? Jo vad som helst för att slippa. Jag stack ut på en liten motionsrunda imorse före frukost och sprang upp och ner för backar i skogen ett tag. När jag kom hem gick jag ut och la mig i solen och tänkte läsa lite i boken åtminstone. Men nej, jag somnade istället. Suck, jag har verkligen dålig karaktär. Men pappa har lovat att hjälpa mig så snart ska jag sätta igång och plugga. Efter att jag har ätit...och packat...och kanske duschat...

Jag var ju på Seaside igår också, jag glömde helt bort. Det var så HIMLA varmt bara. Jag blev svettig bara av att gå två steg. Men en del duktiga ungdomar var där och visade upp sig. Enligt Madde och Anna Maja så missade jag dom bästa, Silverpennies. Men jag tyckte ändå att Broder Tuck var helt i min smak, ha ha ha.
Och så fick ju tjejerna träffa min käre bror. Som dom har väntat. Vad tyckte ni då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Broder tuck var helt klart i din smak!
Det är för varmt för att plugga, det är för varmt för att göra något annat än att ligga i solen och sova eller sitta i skuggan och slappa! :P