måndag 30 juni 2008

Hä bint bättär än sån.

Mmmm, life's good. Vill ni ta del av mina UNDERBARA jobbtider kommande helg.
Lördag: 15.00-21.15. Det innebär att jag har stängning. Och man är aldrig klar till kl 21.15, prova 21.40.
Söndag: 11.00-15.00. Härrrrrrrligt!! Speciellt om man vart på fest kvällen innan. Mmmmm!!
Det är ju också party på lördag. Hä bi inga hätta tå mä hä, tror jag.
Får satsa på parken istället. Och jag SKA in på logen för att lyssna på 50-60 tals musiken som har utlovats!

Något annat som är härrrrrrrrrligt, är att när jag börjar jobba i veckan så ska det tydligen bli en sisådär 25°C. Fantastiskt att Gud verkligen hatar mig innerligt av hela sitt hjärta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha loveelyyy! sjaälv kommer jag jobba från 09.00 till 03.00, kommer bli utbränd POOR ME

Anonym sa...

awiiie, stackare! :( själv kommer jag ligga på en härlig strand i kalmar/öland! :)
hoppas din helg blir bra ändå! :)

Anonym sa...

Haha.. Jag är inte det minsta avundsjuk, men fest är ju alltid kuligt iallafall! :D