lördag 28 juni 2008

A million ancient bees began to stang our knees

Ok, dags att uppdatera då.
Jag har mest jobbat hela tiden. Men jag har idag hunnit med att vara med på invigning av en konstutställning i Gagnef också.
Absolut roligaste vernisagen jag varit på någonsin. Jag hjälpte mamma att fixa tilltuggen och möblemangen. Solen tittade fram också, trots att det hade förutspåtts regn och åska. Efter ett tag körde "Skanka loss"-gänget igång musikanläggningen och spelade en massa sköna gamla låtar med Elvis, David Bowie mfl.
Om ni har vägarna förbi Gagnef och Ottilia Adelborg-muséet så måste ni se utställingen.

Dagens roligaste kommentar:

Kristoffer-"Aha, men vad lyssnar du på då?"
Linnea-"Elvis, och en massa 60-tals musik."
Kristoffer-"Elvis?! Oj. Jag har aldrig hört en så ung tjej säga att hon lyssnar på Elvis. Bara en del halv-unga killar som lagt sig till med hans frisyr. Men du ser ju liksom helt normal ut!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. Normal vet jag inte om man kan kalla dig! ;) Vem är Kristoffer? :P

Anonym sa...

Haha, nu var det ju ditt utseende jag syftade på också! ;) Haha.. Fast vem vill se normal ut? :P
Haha. Asch då! Vilken osis! ;)