måndag 23 juni 2008

I saw Carmen and the devil walking side by side

I said "Hey Carmen let's go downtown!"
She said "I got to go, but my friend can stick around."

The Weight - Joe Cocker

Booboobidoo!
Idag har jag köpt ett par skor i svart, glansig gummi. Jävligt snygga måste jag säga. Dock kommer mina fötter se ut som kassler när jag tagit av mig dom...

Nu vet jag exakt hur jag vill ha mitt hår. Som Marilyn ungefär. En mörk Marliyn. Grr!!

Jag har också upptäckt en kul grej. Ni vet Håkan Hellström? Han har gjort en låt som heter "Bara dårar rusar in". Mycket fyndigt kanske ni tänker. Jo visst är det.
Men hur var det Elvis "Can't help falling in love" gick nu igen?
Hmm, "Wise men say, only fools rush in...".
Hoppsan Kerstin, så det kan gå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha.. Någon som blivit lite inspirerad kanske! ;)

Anonym sa...

Dags o uppdatera Linnea? :) Nu är det min tur o klaga lite ;) hihi