torsdag 13 augusti 2009

Skojar och skrattar med små hattifnattar

Nej nu jävlar ska det bloggas!

Idag har jag kört brum-brum-bil och det gick bra. Att köra framåt i alla fall. Backa gick mest åt helvete. Något att öva på.

10 % rabatt lockade.
Jag har shoppat, hemifrån på ett så där skönt, lättjefullt sätt. Ett par klick så var man två par skor och en cardigan rikare, och såklart en massa pengar fattigare. Det är ett givande och ett tagande det där med shopping.

Jag ska vara lite ambitiös i köket hade jag tänkt mig. Glass i glassmaskin kan ju inte misslyckas! Härlig dessertglass från 1700-talets England ska det bli minsann, för tankarna till "Stolthet och fördom". ÅÅÅÅH världens finaste historia nästan. Och en sådan där karl som Mr Darcy, han är mina drömmars man!
Ojsan, jag kom av mig lite.

Förhoppningsvis kan det bli lite hejdå-fika med David. Han lämnar ju oss för KTH-studier imorgon. I vilket fall som helst ska jag träffa Tova! För många ugglor i mossen anas.

Nu ska jag fortsätta adoptera ord.

1 kommentar:

Anna Maja sa...

Du kommer bli en jävel på att köra bil snart, tro mig!
Hur blev glassen? Vilken smak? Du måste ju berätta det med.