onsdag 26 augusti 2009

Så kom hösten

Cissi: Klart du har hur mycket som helst att komma med!

Jag har tittat på jobb och boende i Norge idag. I Stavanger. Det fanns en hel del kul. Eller inte så att man lägger sig ner på golvet och skrattar tills man inte får någon luft. Men ändå. Jag har också typ anmält mig till en intensivkurs på Vansbro trafikskola. Duktigt Linnea!
Och idag ska jag tillbaka till högstadiet för att hämta vikariematerial, inför min första dag som språklärarvikarie imorgon. Jag är lite nervös. Måste bara komma ihåg att jag är 3 år äldre än snorungarna jag ska undervisa. Gaaaah!

Jag fick en olustig känsla idag. Det är den där man får när man inte riktigt vet vad framtiden har att erbjuda en. Kanske kallas det ångest. Jag tycker inte att jag borde ha ångest. Jag har jobb, ett tag i alla fall. Och det är helt ok betalt. Jag skyller på hormonerna. Och regnet. Det gör mig deprimerad. Oerhört deprimerad.

Kär kär kär kär kärlek.