måndag 3 augusti 2009

I mitt huvud just nu

Jag insåg just att jag fyller år i övermorgon. Var tog sommaren vägen?

Det är så lätt att leva ibland. När det kommer in söta människor på ICA och handlar av en till exempel. Bara man inte blir så nervös. Det gillar jag inte. Jag förstår ingenting. Men det gör inget, jag bara är. Här och nu.

Jag funderade på Norge idag. Jag vill så gärna träffa Cissi och Madde så jag dör. Jag kommer till Stockholm snart och då ska vi fira 19 år allihopa!

Mitt hår har blivit lockigt. Lite småkrusigt och vågigt. Varför gör det så? Bara så där helt plötsligt?

Det blir nog mysigt med hösten ändå, tänk att bara gå runt i skogen när löven blir gula och röda och oranga. Skriver man oranga eller orangea? Båda ser helt fel ut.

Jag ska leka med Tova imorgon för jag är ledig och min familj ska åka och köpa presenter till mig.

Hittills så är sommaren 2009 den bästa någonsin i mitt liv. Tack för den.

Godnatt.

3 kommentarer:

Anna Maja sa...

Orangea tror jag.
Jag tycker att vi ses för lite, med tanke på hur när det är egentligen.

Däjveed sa...

man säger ju brandgula ;)

Cissi sa...

jag har för mig att man bara skriver orange? :S även fast man utalar "orangea". Ååh! Stockholm! :D :D soonie! :D