tisdag 25 augusti 2009

I'm sitting here alone, dreaming of the dolphin song

Idag är jag housewife nr 1. Jag dammsuger, hänger tvätt, lagar middag och efterrätt, och varför gör jag det undrar ni nog.
Jo, för att just idag så kommer D hem på middag och jag måste ju visa mina housewifeskills lite känner jag. Han har ju faktiskt lagat mat åt mig flera dagar i rad.

Så nu måste jag få vårt hus att se respektabelt ut på fem timmar, hur ska det gå?
Lite skön städmusik brukar fungera för mig.

Nu vill jag åka till Norge och jobba Madde!! Snart måste vi ses och planera och allt sånt. Fika på stan eller vill du hellre komma ut på vischan?

4 kommentarer:

am sa...

Gött du! ;)

Jag tycker du kan komma hit. Så kan vi fika och ni planera ;) Jag vill ju träffa er!!

Madde sa...

jag tänkte föreslå vischan, men vi kan göra både och!!! Jag söker jobb för fullt, har kollat på lägenheter idag också :) hihi*

Cissi sa...

har jag inget å komma med? :(

am sa...

Det blir en aning svårt för mig att ta mig till vischan på ett tag. Jag har liksom lite fullt upp nu för tiden!