lördag 15 augusti 2009

Konversationen

L: Hej!
D: Hej, läget?
L: Jo det är bra, själv då?
D: Jo det är bra.
L: Har du varit borta?
D: Ja, jag har varit och jobbat.
L: Jaa, för du har inte köpt snus av mig på jättelänge!!
D: Haha, jaa jag har varit i XXX och målat.
L: Jaha, kul..

Kallprat om ditten och datten.

D: Så..ska du på parken?
L: Öööh är det imorrn?!
D: Jaa.
L: Oj, eeh jag han inte tänkt så mycket på det...Ska du dit eller?
D: Jaaa.
L: Hmm, jag jobbar ju dagen efter...
D: Äääh!
L: Mja joo men jag kanske kommer förbi lite då.
D: Då kanske vi ses där?
L: Hehe ja, kanske det...

3 kommentarer:

Anna Maja sa...

Nämen åhh! ^^ Det går framåt ;) Men jag tycker du kan komma hit till Falun någondag och så kan vi ta en fika eller något och så kan du berätta munligt :P

Däjveed sa...

!!! Att jag lämnar Floda just när det är som mest spännande!!!

cissi sa...

ja, håller med a-m :D kom till falun å berätta mer :D

david: hahaha xD