söndag 30 augusti 2009

All the sailor boys have demons

Åh finaste helgen med mysigaste människorna. Madde och Cissi har varit här ute i bushen och hälsat på. Vi åkte till David och åt thaimat, chips och salta pinnat. Vi hade mycket mysigt och fick tid att ta igen vad som hänt under sommaren. En uppdatering kan man säga. Nu har alla åkt tillbaka och jag åkte hem till Siri och tittade på Tretton. En bra film. Feel-bad-film, men bra. Vi hann med att hänga lite på ICA med Linn ett tag också. Lite sorgligt att det är slut med sommarjobbet nu, jag saknar vårt tajta gäng av sommarvikarier som gled runt i butiken och hade koll på läget.
Vad händer nu då? Den frågan har jag ställt mig alltför ofta på senaste tiden. Inte får jag något svar heller.

D sa att han skulle höra av sig och smita ut genom fönstret när alla hade somnat i huset. Men jag är ganska trött nu, och det skulle vara skönt att sova. Jag vet inte om han var seriös eller inte. Ganska pinsamt om han nu skulle ringa och jag låg och sov. "Eh, nej jag var redan vaken."
Men det var en gullig idé. Lite Romeo och Julia, "på kärlekens vingar flög jag över muren" från balkongscenen.

Att sova eller inte sova, det är frågan.

Inga kommentarer: