lördag 31 januari 2009

Comfortably numb

PJEW! Vilken vecka! Ska jag berätta om den eller?

Måndag: Alltid lika jobbigt med måndagar, och denna måndag hände det väl inget speciellt.
Tisdag: Då var det fika hos mig. Vi diskuterade spontanitet och planering och åt macka och kex. Det var mys. Vi från språk körde på med våra internskämt som ingen fattade. Sedan bråkade vi om bio, som det inte blev något av med.
Onsdag: Då var det simma och bastu som gällde! Skönare än skönast. Vi var duktiga som simmande hela 500 meter!
Torsdag: Gick lite på stan och köpte en ny mascara, som jag inte är helt nöjd med. Sedan fikade vi på biblan, och det var mys. Min franskalärare kom och snackade högskolor ett tag. Sedan gick han och då kom Tobbe istället och snackade med en tåve som satt brevid oss. Han verkade lite lost.
Fredag: Heldag i Leksand, Ejendals arena, UF-mässa. Vi var funktionärer och hjälpte till med det mesta. Peppade företagarna inför den läskiga presentationen, sprang med skarvsladdar, rullade soptunnor med pojkar i, allt sånt ni vet. Senare på kvällen fick vi se på lite hockeymatch och det var ganska skoj faktiskt. Det var en jätterolig dag, verkligen.
Lördag: Visserligen är inte denna dag över än. Jag har hittills hunnit med att vara på loppis i Falun i två och en halv timme, sedan i Insjön i typ en, och nu äntligen är jag hemma och ska ta på mig finare kläder för att sticka till pubben i Hagen. Ojojoj, jag är så trött att jag skulle kunna somna stående känner jag, men äsch då. Vila för man göra när man är gammal, imorgon blir det kanske lite plugg och träffa lite Siri.

Det var en liten summering av veckan so far. Nu är jag helt slut i fingrarna efter att ha skrivit så mycket. Hej svej ha en bra lördagkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm det var en lång vecka det där :)