söndag 18 januari 2009

Jag önskar jag vore trådlös

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJ! Det är plugg. Som vanligt. Jag sköt upp det. Som vanligt. Jag har ångest. Som vanligt.

Imorgon är det sista veckan vi har jobbiga schemat. Det är sköj. Fast jag gillar inte måndagarna så himla mycket i alla fall. Det är spanska och jag är redigt trött på att sitta som ensam trea med 17 stycken tjejer från ettan, som fattar NADA. Jag pallar inte att tvingas umgås med dom. Det får mig att sitta och tänka på svenska adjektiv som skulle passa att beskriva dom med. Hittills har imbecill tillfredsställt mig bäst.
Men som sagt, snart är det nytt schema och då blir det luftigt och fint. Då blir det simning och PA och kanske vi kan klämma in en och annan fika?

Nej nu ska jag verkligen ta tag i engelskan och ryskan, så att jag kan få spela lite gitarr någon gång! Åh, det känns som att ryskan aldrig kommer att fastna. Sista provet!! Damnit. Studycircle @ my place, tomorrow?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ryskan ger mig ångest! Och engelskan med för den delen. Men en vecka kvar! PÅ fredag ska vi fiiiira!

Anonym sa...

YES! Study @ your place tomorrow!