söndag 25 januari 2009

Don't go wasting your emotion, lay all your love on me

Det är fortfarande snöstorm. Typ fyra dec snö och det har fortsatt snöa oavbrutet sedan igår. Jag tänker göra en vild chansning på att tåget inte kommer att komma imorgon bitti.
Men det är bättre att det är vit, fin snö än att det är gråbrunt, blött plask.
Snart ska jag åka till den stora metropolen Björbo. Ja, det är hockey som gäller. Jag vet inte varför jag lovade att jag skulle följa med, men jag har ju liksom inget bättre för mig.

Igår såg jag "Mamma Mia" som jag fick låna av Siri, och den var faktiskt bra. Jag hade ganska låga förväntningar på den, så det kanske var därför. Men jag gillar'en.
När kommer du hem, Siri?

Snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö, det är mycket snö utanför mitt fönster nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

det som är så himmla kul är att all snö som kommer ner nu kommer bli slaskig och grå sen :)