fredag 2 januari 2009

On the back of a cartoon coaster, in the blue TV screen light, I drew a map of Canada

Hejhejhej, hemskt mycket hej. Jag loggade nyss in på min msn och fick se att jag hade tre nya meddelanden i inkorgen. Jag såg att det var mina bloggkommentarer. En var från Anna Maja. En var från "Anonym". En var från Aleksey från Toronto, Kanada. Han(för jag antar att det är en han) skrev att han brukar följa min blogg men att han inte förstår så mycket av det jag skriver, förutom de slumpmässigt utvalda meningarna på engelska och ryska som brukar dyka upp här och där. Han skrev också att han tyckte att det var en fin blogg. Och nu kan jag inte hitta någonstans att svara på hans kommentar så jag tar väl tillfället i akt och säger: Thanks Aleksey! I'm glad you like my blog even though you can't understand any Swedish.

Så när det var sagt vill jag bara fråga er övriga, är det någon som börjat plugga än?! Ångest här borta säger jag bara!

Och åååååååååååååååååååh vad jag vill ha Mr Darcy!!! Anna Maja, du förstår. Mest den Mr Darcy som spelas av Matthew Macfayden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande med läsare långt borta så där.
Jag förstår dig till fullt och fullo. Mr Darcy is the shit!

Anonym sa...

har ett låtförslag - play that funky music med wild cherry!