tisdag 6 januari 2009

Hagenfesten 2009, ni kommer väl?

Jag kände att jag fick lov att gå in och kolla mitt nya schema som jag får om ca två veckor. Can't wait! Det måste ju nästan firas eller hur?
Igår var jag på knytkalas, och det var så himla trevligt. Bara en massa vuxna att umgås med. Mogna människor. Som är intressanta att prata med. Och så fick vi ju mat. Det säger man ju inte nej till direkt. Så nu hoppas jag att alla ni kommer och besöker Dala-Floda i slutet av juli, början av augusti, för då blir det festival i Hagen. Be there!
De senaste tre dagarna har det varit omänskligt kallt här i Dala-Floda. -26°C har det varit. Brrr. Det går ju knappt att göra någonting, inte kan man rida. Man hinner inte långt utanför dörren innan ögonfransarna är fulla i frost och snoret fryst till is. Men idag är det rena värmeböljan, bara minus 8°. Så idag blir det en ridtur på eftermiddagen. Underbart! Men först ska jag plugga lite till, jag har börjat lite grann. Fast det tog emot ska jag säga. Nu när man kan se mållinjen(STUDENTEN JUNI 09!) känns det lite bättre. Fast fy vad skönt det har varit med lov. Inte har jag gjort något vettigt inte. Men det är väl inte meningen heller. Och tänk, nu går vi mot ljusare tider. Underbart va? Det blir bara ljusare och ljusare och snart är det ju vår! Ja kära vänner nu är det inte långt kvar.

Nej, nu ska jag gå ner och titta på marathonvisningen av Veronica Mars. Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi går på hagenfesten! och dom ljusare tiderna får komma väldigt snart tycker jag

Anonym sa...

Jag tittade också på maratonvisningen av Veronica Mars!! :D

Woohooo ljusare tider!

Svar på Pet soun..: Okej det måste du ta reda på när det är :D hihihi

Anonym sa...

Hos rub i nya lägenheten i kvarnberget, ligger 1,2 km från där vi bor, raksträcka dit man behöver bara gå förbi vår lägenhet och fortsätta