söndag 11 januari 2009

Baby, I know the first cut is the deepest


Nej idag har jag inte gjort något plugg alls. Och jag har inte ens dåligt samvete. Vad är det för fel på mig?
Jag såg på Veronica Mars. Ojojojoj vilken upplösning på slutet, men jag hoppas att tredje säsongen dyker upp i TV-tablån snart. Annars blir jag amper.
Och imorgon måste jag flytta tillbaka till Falun igen. Jag vill verkligen inte bo i Falun längre. Inget fel på skolan, vännerna osv. Jag vill bara inte bo där mer. Jag har tröttnat på staden. Jag tror att jag åker hem mitt i veckan. Snart blir det lättare att göra det, när vi får vårat nya schema. Jag kan inte tjata nog om det! Det kommer att bli heaven att slippa alla långa ind.val pass på tre timmar x 2 ggr i veckan. Bara 10 skoldagar kvar! Det kräver ett litet, spontant : YEY! Håll ut, Linnea! Håll ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

YEEEY! säger jag med, jag längtar till den dagen kommer! Det måste vi fira! RAVE hemma hos dig lr? ;)

Anonym sa...

men om man skär i det första cutet? blir det inte djupare då?

Ja håll ut linnea du klara det nog! och balen den ska du på!