tisdag 14 april 2009

You don't know what it's like, no you don't. You don't know, you don't know what it's like to love somebody

Moah, vad ska man hitta på idag?

Igår kom Siri hit och vi satt och pratade om livet. Medan jag diskade. Det är underligt hur människor är. Sedan satt vi och asgarvade åt fula bilder från vår högstadietid och från Frankrike. Hahaha. Så ful man var när man var liten, och var vuxen och cool man trodde att man var. Ojojoj. Sedan blev vi förälskade i Björn Gustafsson, vi hade en liten Björn-hype på Glades Gattu 6 igår kväll. Siri var ju i Frankrike när den riktiga hypen var så vi hade en i efterskott.
Efter att vi hade tränat skrattmusklerna i magen så åt vi lite påskbuffé. Vi hade visst gäster hemma och jag hade slacker-kläder på mig(min "J'aime Paris"-tshirt och svarta tights.), sexigt värre. Ooops.
När vi var mätta och belåtna satte vi oss och tittade på mer stand up. Typ Markus Birdman och Shan Atci. Aaah dom får mig att skratta så jag kissar på mig. Så jävla kul.
Sedan gick vi ut i regnrusket och promenerade lite. Det var mörkt och det var fullt med grodor som hoppade på vägarna.

Jag vill ha lite solsken nu. Jag är trött på grådis varenda fucking dag. Ge mig riktig vår någon gång!
Jag gick upp tidigare idag, 10 faktiskt. Men har än så länge inte åstadkommit något vettigt. Eller jo, jag har skyfflat hästskit i hagen. Ganska mediterande faktiskt. Man går där i hästhagen och tänker på livet. Skyfflar lite bajs och slänger på dyngstacken. Livet på en pinne, helt klart.



2 kommentarer:

Däjveed sa...

Men du ska då alltid ha mer och mer och nmer. Fick du inte nog sol under helgen ? :)

Ava sa...

Shan Atci in my <3 4-ever!