söndag 12 april 2009

Do you recall what was the feel the day the music died?


Idag är det lika fint väder som igår. Jag tror att jag ska leka med David. Vi ska cykla lite. Fast jag kommer inte riktigt ihåg om jag hade sagt att jag skulle leka med Tova och Siri också. Hmm.
Idag är det FF hela dagen på Glades Gattu 6. Fast det innebär att jag och Olle måste diska, laga mat och tvätta själva. Suck. Och mata hästarna, fast det är inte så betungande som det övriga hushållsarbetet. Pfff. Nu gick solen i moln. Och om jag vetat det jag vet nu när du fanns hos mig. Nu är det försent.
Jag vill spela gitarr, men jag har haft sönder min capo så allt blir bara fel.
Du hade en gitarr och jag spelade, du dansade, den morgonen.
Jag skulle vilja hitta på något mysigt på lovet. Men jag vet inte riktigt vad. Jag tror att jag vill göra en cykel-picknick. Ska fundera mer på det.

3 kommentarer:

däjveed sa...

Jag tycker det låter vettigt : med cykel picknicken!

Am sa...

Jag vill också cykelpicknicka! Kan inte du komma hit och göra det?

Ava sa...

Ja vi fick den innan lovet. Ulla ville ge en till oss, så vi kunde ge den till dig, men vi träffar ju inte dig förens efter lovet:( Den ska iaf vara utläst till den 27:e.