onsdag 15 april 2009

Busted flat in Baton Rouge, waiting for a train

Ey idag är det onsdag. Halva veckan har gått och jag har pluggat ungefär ingenting. Underbart. Idag har jag varit ute och ridit hela dagen. Jag kommer att få en helvetes träningsvärk i rumpan och benen, så det blir jobbigt att cykla imorgon kan jag ju bara säga. Jag övade lite barbacka ridning, utan stigbyglar. Jobbigt att försöka klänga sig fast när hästapållen bara skuttar åt sidan hela tiden.
Imorgon blir det cykelpicknick i alla fall, med David, Lisa, Tova, Marcus, Siri och moi. Om nu alla kommer, men det hoppas jag. Annars GRAOW! Blir det synd om er...

To love somebody med Janis Joplin är den låten som jag spelar på repeat just nu. Mmmmmowaow. Den är så bra!



Hela hon är bra. Älskart <3

2 kommentarer:

Ava sa...

Haha tyvärr kan jag inte laga den här rätten än! Men jag ska lära mig i sommar:) På tal om mat, tycker du om getost? :P

Ava sa...

Din man, min älskare ;) Haha!
Grääjt! Då kör jag på det:) Hade tänkt ha en grillkväll med alla vänner på min födelsedag, så boka inget den 8:e maj(en fredag) :P