måndag 20 april 2009

I don't pall, for sure

Idag orkar jag inte.
Kort-kortversionen av min dag.

Åkte till skolan med David på tåget.
Panikskrev PA som dampade och inte funkade alls.
Lyssnade på poesi i aulan, vackert.
Panikåt lunch för att hinna panikjobba mer PA som dampade ännu mer.
Lämnade in PA som det var, fult och dåligt, men ack en sådan lättnad och hur många stenar föll inte från mitt bröst i stunden jag överlämnade det till Mats.
Hade tråkiga språklektioner. Skämdes på spanskan för att vår lärare tvingar oss att se HSM argentinsk version! PINSAM FILM, OK!
Åkte hem till Floda, gick från stationen och lagade mat åt Joel när jag kom hem.
Gick runt broarna med Siri, det var lovely.
Filosoferar och diskuterar Guds existens med mig själv för ögonblicket.
Måste sova snart.

1 kommentar:

Däjveed sa...

Jag åkte tåg med dig!