torsdag 16 april 2009

Freedom's just another word for nothing left to loose

Merde, vilken underbar dag! Först tog vi en långtur ut i skogen med fika i sadelväskorna och var borta i tre timmar eller något. Trots att det blåste snorkallt och solen gömde sig duktigt bakom molnen så var det jättemysigt. Dock känner jag att min rumpa kommer smärta fruktansvärt imorgon bitti när jag vaknar. Men det är smällar man får ta!
Andra halvan av dagen spenderades tillsammans med Siri, Tova, David och Marcus. Vi köpte fika och cyklade ner till sjön där vi satte oss längst ut på bryggan och skvallrade och frös ihjäl. Huvudsaken var att vi hade Tom&Jerry-kex så vi kunde vara lite nostalgiska. Det var svinkallt men vi satt där ett tag och filosoferade, innan vi drog hem till mig för att klappa på hästarna lite.
Sedan, kära vänner, fick vi ju lov att leva upp till vårat rykte som lantisar, så vi drog ut på raggartur. Marcus körde och vi satt i baksätet och sjöng till You're the one that I want (jag vet Madde, våran låt!!) och Summer lovin'. Vi åkte till Björbo för att kolla på byers och svängde förbi Fänforsen för att springa runt i skogen lite. Helt sjukt. Tova hade inga fina minnen från Akvariet. Hahaha! Vi diskuterade hur skönt livet skulle vara om man bara gav upp allt och blev en äkta byers. Hmm, inte min grej tror jag...
Sedan körde vi hem till Floa och pumpade ännu mer Grease. Ah, det är gött å va go sometimes!

Imorgon måste någon tvinga mig att plugga lite annars blir det ÅNGEST.

4 kommentarer:

Däjveed sa...

Hela dagen var jätte mysig :)

Ava sa...

Nej vad tråkigt!! :( Jag som ville ha med alla. Jaja, jag kanske bjuder hem er en till gång innan studenten:)

Ava sa...

Jovisst! :) Men jag ville ju att ni skulle se hur jag bor också :P Jag får som sagt bjuda över er en gång till:)

Madde sa...

YOU*RE THE ONE THAT I WANT!!! ÅÅÅÅh vad kul det där lät! Synd att man inte bor i floda ibland! ;)