söndag 29 mars 2009

You're the lucky one, I know that now

Söndag. Men var är min vår?
Alla har väl vridit fram klockan hoppas jag? Annars bli det jobbigt! Jag försöker skriva lite på mitt filosofiarbete men det går inte så bra som jag hade hoppats. Jag kanske är för hungrig, har inte ätit frukost än nämligen. Hmm, ja... det löser väl sig. Jag har mycket att göra fram till torsdag. Jag har inte fattat att jag ska åka iväg än. Och när jag kommer hem så är det en och en halv veckas lov som väntar på mig! Alltså det är ju helt underbart, jag måste bara få in det i mitt huvud. GAAAAAH! Jag pallar inte skolan länge till. Jag ser framemot att efter påsklovet så är det bara pytteüberminilite skoldagar kvar till studenten.
Några trevliga hållpunkter under den perioden:

20 april- PA lämnas in för gott! Skönt att slippa skiten.
30 april- Anna Maja fyller år och det är sista april, lagom mysigt.
1 maj- leeeeedigt ju!
15 maj- Tallest man on earth på S2, wiihoooo, samt studiedag!
18 maj- Olle fyller 17, tååååårta!
21 maj- Leeedig! Tova fyller 18, då blir det Sthlm!
22 maj- Klämdag!
31 maj- Joel fyller 12, tååååårta!
12 juni- Behöver jag ens skriva det?

2 kommentarer:

siri sa...

somliga har det bra g:son!!!

Ava sa...

men hörru, är det inte 19 på S2?