fredag 27 mars 2009

I won't say I'm in love

Så var det blogg-dax då. Det har varit fullt upp med UF-mässa i Galaxen, Borlänge i två dagar. det har varit superkul att få vara med bakom kulisserna och se hur det går till att driva och få ihop en så pass stor tillställning som det ändå är. Och det UF-företag som jag hejade på vann, och fick en plats i SM-finalen i Sthlm 18-19 maj. Det gillar jag!
Men nu är allt slut, och det är lite tråkigt. Nu har man inget att se framemot, ingen mässa. Och när ska man få träffa alla trevliga UFare och medarbetare igen, liksom?
Annars är det stressigt. Jag ska skriva mitt filosofiarbete som jag ligger efter i. Frågan är bara när??? Jag har kurs hela dagen imorgon, i påsömnad. Tjoff så ryker hela lördagen. MItt hopp står till söndagen, samt min självdisciplin som jag hoppas kommer att infinna sig tiiidigt på morgonen och inte försvinna från mig för än arbetet är klart. Drömma går ju...

Något som faktiskt har infunnit sig, är mina vårkänslor. (Om det är vårkänslor eller hormoner låter vi vara osagt.) Det känns bra, jag är mysigt pirrig i magen och i hjärnan händer inget förutom att den låter musiken i min iPod vara soundtracket i mitt liv vart jag än går med hörlurarna i öronen. Det är mysigt. Jag hoppas bara på att vädret skärper sig lite, för en decimeter snö vill jag inte ha! Dessutom blåser det snorkallt. Fy bubblan!

Det blir en busy week, veckan som kommer också. Måndag är det pyssel med Karin+trevlig middag @ her place! Tisdag lär jag ha gjort klart mitt filosofiarbete och lämnat in det annars måste jag pluggapluggaplugga, onsdag är det nationellt prov i svenska typ 7000 timmar, torsdag åker jag till France för att möta våren på riktigt! Oj, så går hela veckan, alla dagar och år. Sedan är det påsk, och efter det så är det studenten!!! Nästan i alla fall.

Pussen!

Inga kommentarer: