fredag 6 mars 2009

Memories, pressed between the pages of my mind

Moaaah! Jag har tittat på allt som vi filmade i Oxford/Wallingford/London/Sverige, och det är nog det roligaste jag sett! Och det mest gulliga och mysiga. Man borde filma sina kompisar mer, så man kan se tillbaka på minnena och skratta tillsammans. Vi borde dokumentera varenda dag typ. Nu ska jag titta igenom alla finfina bilder som vi tog också. Jag blir alldeles varm i hjärtat.
Efter att David klippt filmerna lovar vi att de kommer upp på bloggen. Och det kanske också kommer att ske en privat visning av både filmer och kort i min lägenhet kombinerat med fika(!!!)framöver, vad sägs?

Nej, nu ska jag ha fredag som bara den. Ser framemot nästa helg som ska spenderas i Uppsala och Stockholm! Can't wait!

Pussen på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Linnea det låter så jävla underbart! Fika och film, vad kan gå fel??? :D