lördag 28 mars 2009

Did you give the world some love today, babe?



Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag. Jag har suttit och broderat(ja, ni läste rätt) hela dagen med ett gäng tanter. Haha, det var jättekul och intressant. Det kommer att bli perfekt på min balklänning, som än så länge finns i min fantasi. En riktigt mysig dag, men nu har jag filosofin som hänger över mig. Äh, det avverkar jag imorgon, man ska väl leva lite också!
Ja, leva ja. Det är trevligt. Men något annat som skulle vara trevligt vore väl ändå att hitta en redig karl. En mörk musiker. Med bruna ögon, inte blåa. Med brunt hår, inte blont. Som spelar gitarr, inte hockey eller fotboll. Som sjunger lite grann, inte pratar dalmål. Ja, ni fattar grejen. Att det ska vara så svårt hela tiden. Jag kommer att sluta som ungmö, det har jag insett nu.

3 kommentarer:

Anna Maja sa...

Jag är avis på dig, hade också velat brodera med en massa tanter hela dan. :)

siri sa...

åh gud linnea, vi måste härifrån. jag behöver en karl, då menar jag en RIKTIG man.

DÄjveed sa...

Men Linnea då, det låter som att du försöker förneka något ;)