tisdag 31 mars 2009

So bye, bye Miss American Pie

Pjuh, vilken sepe-vecka. Ok, det har bara gått två dagar men jag känner mig mentalt utmattad redan. Säkert bara för att jag har hyperfokuserat på mitt filosofiarbete. Men ikväll blir det klart och skickas till urkund på dirren. Ska bara äta middag först.
Det är dags för mig att säga adjö och på återseende till Sverige också. Jag åker ju inte försen på torsdag men jag kommer att vara i Falun hela dagen imorgon och där finns det inget Internet. Moahaha. Jag känner på mig att det kommer bli en kul resa. J'ai hâte!! Skönast är att trots att jag missar hur mycket som helst av skolan så har jag nästintill NOLL skolarbete att ta igen. Det är tur att man är omtyckt av lärarna. He he he. Skönt är också att det är påsklov direkt när man kommer hem, det innebär typ 2,5 veckor med NO SCHOOL. Är det underbart eller är det underbart?!
Så au revoir la Suède. Jag kommer inte sakna den halvdana pissregniga vår som hittills har bjudits oss. Jag kommer inte heller sakna all gegga som är på vår lilla uppfart som förstör skorna. Jag kommer inte sakna alla snöhögar som desperat klamrar sig fast vid asfalten och vägkanter. Jag kommer inte sakna alla gråa tråkiga människor. Jag kommer inte sakna de kalla vindarna som blåser in under jackan.
Vi ses på skärtorsdagen, om jag har tid. Det är nämligen pub-kväll och jag ska dit med Lisa och David. Mycket mys. Au revoir encore la Suède!

3 kommentarer:

am sa...

Kommer du inte sakna mig heller? :( och när får jag träffa dig då? Ni åker allihopa.

Däjveed sa...

Ha det så kul :) Jag tänker inte komma om du kallar mig grå och trist människa :P

am sa...

Men det är ju en evighet efter det. Du får komma till Falun en dag på lovet och fika med mig helt enkelt. Och så får vi tvinga hem madde från sthlm