lördag 24 maj 2008

Like a jellyfish

Mitt huvud är helt fullt med måsten och snor. Nästa vecka har jag planer för exakt varje dag! Jag är 99% säker på att jag kommer att glömma något otroligt viktigt.

Måndag: Vernisage på Gruvstugan, någon som vill hänga med?
Tisdag: Jobbintervju, jag säger inget mer, I don't want to jinx it.
Onsdag: Hållbar turism kl 17.00 på Lugnet, med en massa folk från Costa Rica
Torsdag: UPPSALA! Här ska det läsas latinska inskriptioner!!
Fredag: Franska hos Agneta med [kroasanger] sedan hem för att gå på dansföreställning i Djurås.

Sedan har jag ju såklart lite skoljobb som måste göras. Fast jag är iallafall klar med mina NK-uppsatser. FINALLY!! När jag hade skickat iväg den sista hörde jag en änglakör som brast ut i "Hallelujah".

Nu ser det ut som att sommaren är på väg för solen skiner. Jag åt frukost ute på trappen idag, ekologisk frukost till och med. Jag kände mig som en sån där "hippie"(som David kallar dom) som brukar komma till Kulturfestivalen i Hagen om somrarna.

Och snart kommer mina kära vänner från Falun och hälsar på mig här ute på landet. Undrar om dom överlever utanför civilisationen?

It shakes all over like a jellyfish
I kind of like it,
crazy little thing called love

2 kommentarer:

Anonym sa...

"undrar om de överlever?" Vad är det för förolämpning va!? ;) Haha.
Jag måste skriva klart sista nk-uppsatsen :( Gör det åt mig?

Anonym sa...

Jag hänger på till gruvstugan! :D