tisdag 27 maj 2008

But I ain't greedy baby, all I want is all you got.

¡Ay caramba!
Jag var på jobbintervju idag! Shit vad nervös jag var innan jag kom dit. Jag skulle fråga efter nån Niklas. "Jaha" , tänkte jag, "kan man ju inte misslyckas med." Vad gör jag då? Jo, nervös som jag är spottar jag en man, klädd i någon sorts uniform, och tänker "Aha! En anställd!".

-Ursäkta mig, jag söker Niklas.
-Niklas?
-Ja, Niklas.
-Vilken Niklas?
-Jaa, han som jobbar här? Jag skulle prata om jobb.
-Ja, jag vet inte. Jag är busschaufför.

Oh mah gawd! Pinsamt or what?!
Jag ville bara dö. Men det gick ganska bra. Niklas (OBS, den riktige som jag tillslut lyckades hitta) tyckte att jag var "intressant", men jag vet inte om jag får det förrens nästa vecka. Hoppashoppashoppas.

Sedan har jag skickat ett vykort till Siri med en dalahäst på. Ett litet infall. Precis som mina nya solglajjor från H&M, bara 30 kr! We love REA, don't we? Och snygga var dom också. UNDERBART! Hoppas att solen är framme många dagar framöver så jag får använda dom lite.

Vem ska på Seaside i helgen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahahaha! Linnea gör bort sig! XD Hahahahahahahahhaha

Jag har också nya solisar! ^^ Fast mina var det dock inte rea på ju! :(

Seaside it is! :D

Anonym sa...

lycka till med jobbet, jag vet att du kommer fa det, serri VET

aaah ar det sant? gud vad glad jag blir!!!!