söndag 18 maj 2008

Don't you ever kiss me once, kiss me twice

Nu har nästan all snö smält bort. Tänk, vissa människor behöver bara en liten spark i baken.

Jag har precis sett klart på "En kärlekshistoria". Och gulligare kärleksfilm finns nog inte. Jag hade helt glömt bort hur söt den faktiskt är. Man blir varm inombords och vill också vara sådär förälskad som man är när man är fjorton år. Åh, om det finns någon Gud, ge mig en liten förälskelse!
Jag vill också ha en snygg, midjekort skinnjacka och små, svarta pumps som Annika har i filmen. För att inte tala om hennes snygga svarta, smala, liiiite för korta jeans. Var hittar man sådana plagg? Jag är född i fel årtionde.


How well I remember
The look that was in his eyes
Stealin' kisses from me on the sly

Takin' time to make time
Tellin' me that he's all mine

Learnin' from each other's knowin'
Look at us here, how much we've grown

3 kommentarer:

Anonym sa...

That's right en spark där bak och Ida kom på benen igen ;)

Anonym sa...

Vem är inte född i fel årtionde!
Vem vill inte ha en liten förälskelse!
Du ska inte tro att du är unik Linsan! ;)

Anonym sa...

att vara kar ja... oh la la