söndag 25 maj 2008

Divine

Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier. Jag älskar Sebastien Tellier.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är det!? :P

Anonym sa...

jag fatta inte riktigt, kan du ta om det?

Anonym sa...

Haha varför? han hade ju typ bara hår ?! hahah :P