lördag 3 maj 2008

Baby stick your chewing gum directly on my nose

Åh, lördag, lördag!
Känns som att det är söndag idag, och ångesten över att det lilla lovet snart är slut. För att inte det ska kännas allför jävligt att komma tillbaka till skolan har jag börjat tänka ut lite saker att hitta på i veckorna, för att allt ska kännas lite lättare.
Till exempel på torsdag hade jag tänkt mig en stooooor picknick någonstans i Falun, med en massa goa människor i (förhoppningsvis) solskenet. Vad säger ni? Är ni på?!

Om det inte blir sol bombar jag SMHI.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att jag e PÅ!!! :D:D:D:D TAGGAD till TUSEN!!!!

Anonym sa...

Varför just på torsdag?
Men visst jag är på! Helt klart! Om jag inte har körlektion då men då kanske vi kan ta det efter eller nått, på kvällen?

Anonym sa...

Haha. Var du tvungen att ta det på min födelsedag också? =P jag kan tyvärr inte. =/ Syrran o hennes man kommer vara här hela veckan. Men det kommer väl fler gånger:)