fredag 15 maj 2009

Popopokerfacepopopokerface

Mjau, jag har haft det bra idag. Förutom den ondskefulla människa som ringde klockan HALV ÅTTA imorse och väckte mig. Om det är något som får mig på dåligt humör så är det folk som stör min sömn. Jag vet inte varför men jag blir helt rabiat. GRRR! Don't do that.

Jag har nu insett att jag är helt addicted. Av VÄNNER. Åh det är det bästa sen Will & Grace som jag också var beroende av ett tag. Älska cheesy american sitcoms!
Något annat jag har blivit beroende av är Poker face med Lady GaGa. Nu förlorade jag respekten hos en del av mina läsare kände jag. Och alla som trodde att de kände mig, fröken "Jag-hatar-kommersiell-datagjord-techno-house-dance-trance-mixmegapol-skit-musik". Det är helt rätt, jag gör det. Men den här versionen är helt i min smak.

Siri, är du frisk nu? Ska vi leka på söndag? Ring mig?

Nu vill jag sova. Jag ska rida till buo imorgon tiiiidigt, det tar typ två timmar dit. Gissa vem som kommer ha en fin och redig träningsvärk lagom till Stockholm? Mmmm.

2 kommentarer:

Anna Maja sa...

Åh, det var den vi hittade häromdagen. Man hör verkligen hur bra hon är när hon sjunger normalt ;) haha hon borde satsa lite mer på det :P

Däjveed sa...

missade du inte ett "po" i början där :O