tisdag 26 maj 2009

En gärdsgård vill jag ha



Jag har varit lite frånvarande på sista tiden. Jag har befunnit mig i en internetbefriad zon ett tag, det var ganska skönt. Jag har haft en minikort sommarlov, jag har haft noll läxor och åtaganden, jag har solat fått lite brunare ben, jag har tre myggbett, lite fler fräknar, blivit lite blondare och allt sådant där ni vet. UNDERRRBART!
Nu är det tillbaka till skolan och tillbaka till civilisationen som gäller. Helt ok det med, faktiskt.

På torsdag ska jag till Mora med spanskan, vi ska gå på museum och titta på konst. Jag slipper skolan så jag är nöjd! Mycket nöjd!

Jag har glömt min tandborste i Ekfänsberget så jag måste vänta tills ICA öppnar kl 9 innan jag kan borsta tänderna, fett irriterande!

Hej svejs!

1 kommentar:

Däjveed sa...

Hihi men det var kul att du kom förbi, det saknas brudar på ICA!!!