fredag 19 juni 2009

London took my virginity, London took my breath away, London took my past but London left me the Swedish sin

Så jäääävla tråkigt väder. I brist på saker att göra ändrade jag om på bloggen lite. Men snacka om att vara sorglig som inte har NÅGOT alls att göra på midsommar. Egentligen känns det inte helt misslyckat att bara sitta hemma, jag hade inte kunnat vara ute natten lång med mina bihålor och mitt snor direkt...
Men vi hade en trevlig midsommarstångsresning i buan, trots regn och kyla. Vi gladdes åt att det inte var några mygg eller knott som ville äta på oss istället.
Jag roade mig själv bäst det gick kan man säga.






Jag är så trött. Jag vill sova bort de svarta, mycket opassande, ringarna under mina ögon. Vi får se hur det går.
Något annat jag vill är att sommaren ska komma tillbaka. Jag vill uttrycka min besvikelse över att Sverige måste vara det enda landet i hela vida världen som inte drabbats det minsta av klimatförändringar eller växthuseffekt. Jag hade inte haft något emot att haft sommar under sommaren så att säga. Idag är det den 19 juni och det är 10 grader. Det är för fan nästan kylskåpskallt. Det hade inte stört mig det minsta om det hade varit i oktober, men nu är det JUNI! Snällasnällasnälla, ge Sveriges befolkning lite soool!
Jag har verkligen ansträngt mig hårt idag för att få sommarkänslor, med finfin reggaemusik. Det brukar hjälpa annars, men jag har minusNOLL sommarkänslor. Det är illa.

Nej, jag ska sluta klaga nu. Och gå och lägga mig och läsa "En herrgårdssägen" som jag började på idag. Jag är en bokhora.
Godnatten på er.

2 kommentarer:

Am sa...

Mycket charmiga poser du. ;)

däjveed sa...

Vad är det du håller på med på bilderna? :P