lördag 6 juni 2009

I'm a picker I'm a grinner I'm a lover and I'm a sinner

Usch. Jag sov 12 timmar. Det får mig att må lite dåligt, att sova längre än 10 timmar. Jag gick upp och duschade men balsamet var slut. Så nu sitter jag här med mitt hårsvall som inte så mycket är ett hårsvall utan mer en enda gigantisk tova. Jag lyssnar på hjärta&smärta-ballader med Mariah Carey och Whitney Houston. Ibland längtar jag efter att få känna lite äkta hjärtesmärta. Så jag lyssnar på "Without you" och låtsas. Men inget går upp mot the real deal, jag har glömt bort hur det känns att få hjärtat krossat! Jag vill verkligen uppleva det, det skulle vara skönt. Och jobbigt.

Nej nu ska jag äta frukost/brunch/lunch.

1 kommentar:

Däjveed sa...

Okey undrar om du kommer vilja få hjärtat krossat lika mycket när det väl gäller? :P