onsdag 11 februari 2009

I'm falling in love with your favourite song

Oj, vad det är mycket snö här hemma nu! Och mer är på ingång, det snöar och snöar och snöar i skrivande stund. Jag sitter i mitt rum och skriver faktiskt, jag har flyttat in datorn så att den står ovanpå byrån och nu kan jag se ut genom mitt lilla fönster samtidigt som jag nördar runt på internet. Det är ganska mysigt faktiskt. Nu längtar jag till lovet.
Imorgon är det torsdag och det innebär bland annat att det är språk och konfis som gäller. Det innebär också att fransyskorna kommer till Sverige. Förhoppningsvis. Tydligen är det så mycket snö där så att inga plan har lyft idag. Mja, kan vara svårt att få hit dem till Sverige. Lite nervöst är det allt.
På fredag är det grejer på gång här i Dala-Floda ska jag säga er. Den fransk-svenska trion Peeping Tom ska spela i Hagen och jag hade jättegärna velat komma och lyssna men jag måste ju vara social med mina fransyskor i Falun, så det blir ju svårt. Synd. Att det händer något för en gångs skull, och då är jag inte här.


1 kommentar:

Anonym sa...

Du tar så fina bilder Linnea! du är duktig.

Om dina franska tjejer inte kommer kan du ju skita i falun och åka hem och vara med på hagen grejjen