tisdag 29 april 2008

Mama tells me I shouldn't bother, said I ought to stick to another

Jaha, kära vänner. Imorrn kommer det att gå vilt till på sista april kan jag lova.
Madde har nämligen lovat att ta med sig TP och Twister. Och i TP så har jag och Cissi en andraplats att försvara, fast helst vill vi ju slå Tobbe. Som sagt det blir inte nådigt borta i Bojsen imorrn kväll!
Enda problemet är väl att jag inte vet när jag ska åka eftersom att ingen tid har bestämts. Skulle vara trevligt om vi kunde få till ett litet klockslag, inget märkvärdigt, bara en liten riktlinje...?

Dock önskar jag att jag kunde dela på mig, inför imorrn kväll. Jag hade gärna hängt med till parken för att hålla tummarna för David och sett till så att han inte häller i sig för mycket sprit så han blir dryg och sabbar alla sina chanser till ett redigt ragg, men jag får förlita mig på att Freddie och Lisa hanterar honom bra.
Jag väljer ju hellre Falun än Floa på sista april.

Jag känner mig redo för att göra stan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haaaaruuu det kommer bli kul imorrn! :D
Men jag tycker du ska komma lite tidigare än 18! :)
Du får ringa David flera ggr under kvällen så du evt vad han håller på med! hihi
Tpå twister, kan det bli roligare? NOT!