lördag 19 april 2008

I need a parachute

Lalalalalördag! Det är en bra dag.
Först en liten newsflash från veckan som gått:
Måndag - Bowling, me gusta!
Tisdag - Simma och basta, väldans najs!
Onsdag - Städa, mindre najs
Torsdag - Mysdag med Tova i vårsolen, fantabulous!
Fredag - Kvällsritt i sol och värme, kan livet vara bättre? Jag tror inte det.

Och idag, lördag. Vad har jag åstadkommit då? Hmm, inte mycket, inte mycket. Å andra sidan så är väl lördagar till för att man ska vara lat och slappa.
Jag har iallfall skrivit klart uppsatsen nu, HELT klar är den. Sedan har jag varit och ätit tårta hos mormor, underbart gott vill jag lova! Jag har också träffat mitt ex iförd fula hästkläder och noll sminkning. Det är stunder som dessa som man verkligen känner hur snygg man är. Inte.
Jag har också satt upp lite mål över vad jag ska åstadkomma imorrn, tex se min helvetesjävla film.
Vi får se om det blir av.

Ååh jag såg på Christian Kjellvander igår på Musikbyrån Live. Så HIMLA BRA! Jag älskar.
Och ikväll är det Sixties med Motownspecialedition, det betyder; Stevie Wonder! Love love love. Jag är verkligen född i fel årtionde. Sjukt deprimerande.
Nu kom jag på att det är London Live innan Sixties också, det får icke missas! Feist ska ju spela.
What a Wonderful Saturdaynight.