måndag 20 juli 2009

You got a fast car, I want a ticket to anywhere

Har myst med Siri i två timmar.

Har tänkt på hur kul det var i lördags! Satans kul var det, hå hå ja ja, även om man inte kunde gå på en rak linje.

Jag jobbar alldeles för mycket. Och spenderar all övrig tid på dygnet med vännerna och engelsmannen. När får man ensam-tid? Jag längtar efter att umgås med mig själv.

Jag upptäckte att jag saknar historia, skolämnet. Det är tur att Wikipedia finns. Jag måste motvilligt medge att jag hade fel angående slaget vid Hastings, det inträffade 1066 och jag sa 1166. Pinsamt. Oh, nördigt Linnea, käfteeeen på deeeeej!
(Slaget vid Trafalgar, 21 oktober 1805, fick bara lov)

Snart är det slut med det roliga, den 25 åker han hem och då är jag kvar här. Hur känns det, Linnea?
Vet inte.
Vad händer sen, Linnea?
Vet inte.
Hur ska ni göra då, Linnea?
Ingen aning.
Vad vill du då, Linnea?
Vet inte.

2 kommentarer:

am sa...

Det där med rak linje var lika svårt som att sätta ihop fingrarna XD haha. Men grymt kul var det verkligen. Gick det bra att sova i längenheten? ;) Blev det glass till frukost?

Kan inte vi ha lite historielektioner då? Du kan få lära mig eftersom du uppenbart verkar minnas en hel del. Jag kan typ franska rev. 1789 :P Om det nu var rätt. Andra v.kr slut 1945 Oj så svårt.

Däjveed sa...

Det där med att veta saker, sånt är alltid svårt