tisdag 28 juli 2009

Living for the city

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Världens underbaraste roligaste tre veckor i mitt liv har avslutats på allra bästa sätt i favoritstaden Stockholm med bästa vännerna Siri och Tova. Jag fick också träffa Alex i ca 1,5 timmar på T-centralen innan han skulle åka till Skavsta. En av ödets finurliga nycker.

Tillbaka på jobbet igår, inte alltför pigg i huvudet. Jag har en hel tankar i min hjärna som far runt och jag måste nog ta mig lite tid att fundera och reda ut allihop.

Jag känner inget annat än kärlek just nu.

På onsdag ska vi åter igen ut på partaj, i Falun denna gång. Någon som vill hänka?

Siri och Tova, det finns inga andra som ni. ÄLSKAR ER!<33333333333

2 kommentarer:

Cissi sa...

men gå ut på fredag :( :( :( jag vill också med uut :O :(

Anna Maja sa...

Jag säger som cissi. PÅ fredag! :( För jag jobbar på torsdag och måste vara pigg och alert! MEN FREEEDAG! :D